El Canto del Loco - Forum Polska

WITAMY na (jak na razie) jedynym polskim forum fanów ECDL....

#1 2008-09-07 19:38:56

fuegooo

Administrator

9105160

Poznajmy się!

No dobra, jako założyciel tego jak na razie jedynego forum o ECDL w Polsce chciałbym co nieco o sobie powiedzieć i tym samym zachęcić innych do przedstawiania się... A zatem: mam na imię Michał, mam 21 lat i mieszkam w Łodzi. Na co dzień jestem studentem lokalnego UŁ, studiuję filologię angielską, jestem już na IV roku i od października biorę się za pracę magisterską )) Od kilku lat jestem ogromnym miłośnikiem wszystkiego co hiszpańskie:) :muzyki, kultury, języka... Odwiedzenie tego pięknego kraju od dawien dawna stanowiło i stanowi moje największe marzenie. Myślę że nie ma co pisać referatu o samym sobie, wszystko co chcielibyście o mnie wiedzieć wyjdzie pewnie w praniu... saludos locos para todos, chao!

http://img362.imageshack.us/img362/3569/elcantodelloco27f3001b0lm4.jpg

#2 2008-09-29 15:04:03

Inez

Użytkownik

5573366

Re: Poznajmy się!

Witam...
jako że nikt nie pisze, a forum jest fajnym pomysłem, to ja zaczynam od tego tematu i też coś o sobie napiszę...
Mam na imię Agnieszka i mam lat 14. Może nie za dużo, ale mam swój pogląd na świat i swoje pasje. Uwielbiam piłkę nożną i właśnie od niej wzięła się moja fascynacja ECDL i w ogóle muzyką hiszpańską.
Mieszkam we Wrocławiu i uczę się w Gimnazjum nr 30. Jestem w klasie francusko-angielskiej, i mam 5 godzin francuskiego i 2 angielskiego. Poza tym uczę się hiszpańskiego.
Jak już wspomniałam, uwielbiam piłkę nożną, w szczególności ligę hiszpańską a już w ogóle naj naj naj Real Madryt no i oczywiście kibicuję reprezentacji Hiszpanii. I jeszcze lubię serial 'Dr House'
Hiszpanię (mam nadzieję) niedługo uda mi się odwiedzić bo już w czerwcu! Bardzo chciałabym wtedy iść na koncert ECDL i na finał Copa del Rey.

Narazie chyba tyle wystarczy...